آشنایی با استعلام بیمه با کد دستوری ستاره 142 مربع
نوشته شده توسط : danial

اگر گذر شما به مراکز و شعب تامین اجتماعی و کارگزاری ها افتاده باشد ، حتما صف های طولانی تقاضای سوابق بیمه را مشاهده کرده اید ، بسیاری از شرکت ها ، ادارات و سازمان ها برای استخدام افراد نیز جز مدارک استخدامی و شروع به کار برگه سوابق بیمه را می خواهند ،  از طرفی عده ای از کارمندان و کارگران هم تمایل دارند که ماهانه سوابق بیمه را پیگیری کنند ، گاهی اوقات هم برای استفاده از خدمات تامین اجتماعی مانند کمک هزینه ازدواج و ... نیاز به ارائه این مدارک هست.

جالب است بدانید ، دریافت سوابق بیمه‌ای تامین اجتماعی با کد ستاره 142 مربع نیز امکان پذیر شده است. همانطور که می دانید ، مکانیزاسیون و انجام امور از طریق اینترنت ، تاثیر زیادی در زندگی بشر داشته و دارد. مسلما مراجعه به شعب تامین اجتماعی ، مستلزم صرف وقت زیاد ، تحمل ترافیک ، انتظار در صف ، کندی روند کار ، حضور پرسنل جهت انجام امور و ... است. ازاین رو شما با شماره گیری کد #142* می توانید اطلاعات آخرین سابقه بیمه خود را دریابید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت سوابق بیمه‌ای تامین اجتماعی با کد ستاره 142 مربع به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1085/آشنایی-با-استعلام-بیمه-با-کد-دستوری-ستاره-142-مربع.html

 

 





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: